본문 바로가기
▒▒▒ Ω ▒▒▒

Flyleaf-I'm So Sick

by 심홉 2006. 10. 14.





I will break into your thoughts With what's written on my heart

내 심장에 써잇는 말로 당신의 생각들을 부셔버리겠어요


I will break, break

나는 부실꺼에요, 부숴...

I'm so sick, infected with Where I live

나는 너무 아파요, 내가 사는곳에 감염되었어요


Let me live without this Empty bliss, selfishness

행복 없고 이기적인 것들 없이 살게 해줘요


I'm so sick I'm so sick

나는 너무 아파요 나는 너무 아파요

If you want more of this

이런걸 더 원한다면


We can push out, sell out, die out

우린 밀어내고, 배반하고, 소멸하고


So you'll shut up

그래서, 당신이 입다물수있게


And stay sleeping  With my screaming in your itching ears

그리고, 당신의 간지러운 귀에 나의 외침으로 잠 잘 수 있게

I'm so sick, infected with Where I live

나는 너무 아파요, 내가 사는곳에 감염되었어요


Let me live without this Empty bliss, selfishness

행복 없고 이기적인 것들 없이 살게 해줘요


I'm so sick I'm so sick

나는 너무 아파요 나는 너무 아파요

Hear it, I'm screaming it

들어봐요, 나 소리치고있잖아요


You're heeding to it now

당신은 지금 조심하고있죠


Hear it, I'm screaming it

들어봐요, 나 소리치고있잖아요


You tremble at this sound

당신은 이 소리에 떨고있어요

You sink into my clothes

당신은 내 옷들 속으로 가라앉아요


This invasion makes me feel
Worthless, hopeless, sick

이 침입는 날 무가치하게, 희망없게, 아프게만들어

I'm so sick, infected with Where I live

나는 너무 아파요, 내가 사는곳에 감염되었어요


Let me live without this
Empty bliss, selfishness

행복 없고 이기적인 것들 없이 살게 해줘요


I'm so, I'm so sick

나는 너무, 너무 아파요

I'm so sick, infected with Where I live

나는 너무 아파요, 내가 사는곳에 감염되었어요


Let me live without this Empty bliss, selfishness

행복 없고 이기적인 것들 없이 살게 해줘요


I'm so (I'm so)

나는 너무 (나는 너무)


I'm so sick (I'm so sick)

나는 너무 아파요 (나는 너무 아파요)


I'm so (I'm so)

나는 너무 (나는 너무)


I'm so sick (I'm so sick)

나는 너무 아파요 (나는 너무 아파요)